asomtam
Forum Replies Created
-
L – Skvosty antiky na Slovensku
Uploaded with ImageShack.us
DÁVNOVEKÉ UMENIE SLOVENSKA
ARS SLOVACA ANTIQUA
Zväzok 5.
Autor:Títus Kolník
Typografia IVAN KOVAČEVIČ
Fotografie JOZEF KRÁTKY
Vyšlo vo Vydavateľstve Tatran, n. p., Bratislava roku 1979 ako 3508.
publikácia v edícii, ktorá vychádza v spolupráci s Archeologickým ústavom
Slovenskej akadémie vied
Prvé vydanie
156 strán. 34 čiernobielych a 38 farebných reprodukcií
Zdroj:Scan a OCR
formát:pdf-text pod obrazom strany -
L – Zbraně & zbroj. Stručný průvodce sbírkami
autor:LEONID KŘÍŽEK
Praha 1994
velkosť:0.9MB
strán:43
formát:pdf (nekontrolovaný OCR tex pod obrazom) -
L – Скифские лучники (Skýtsky lukostrelci)
autor:Černenko
jazyk:rusky
format:pdf
velkosť 6MB
http://www.uloz.to/8283405/skytsky-lukostrelci-cernenko-pdf -
L – Castles and Fortified Cities of Medieval Europe: An Illustrated History
Autor : Jean-Denis G. G. Lepage
Vydavateľ : McFarland & Company
rok: 2002
strán : 335
Formát: PDF
veľkosť: 52,4 MB
kvalita: profrsionálna
jazyk: anglickýhttp://www.uloz.to/8241367/castles-and-fortfied-cities-of-mediaval-europe-pdf
-
…nemôžem odolať,toto je naozaj posledný príspevok od asomtama alebo pedra,ktoré som napísal.
Príspevok s plačúcim Vladom som sem dal úmyselne dvakrát, symbolicky za pedra i asomtama ,cenzor jeden v dobrej viere odstránil.
……to bolo naozaj trefné………. -
..tu si dovolím nesúhlasiť,všetko so všetkým súvisí,niečo viac ,niečo menej.
nieje celkom logickým nezmyslom,ja to vykladám takto:
čo doteraz nebolo (dovolené),a už je,a čo ešte zatiaľ nieje (dovolené),ale raz bude.
teda mi z toho vychádza že tento nadpis navodzuje pocit:že Duvilax už áno (ako náhrada gleju),a napr. Patix ešte nie.Osobne som sa nahneval na zmenu môjho “podpisu” pod príspevkom kde som dal odkaz na databázu filmov,kde sú aj odkazy na ich stiahnutie(nieje to moja stránka a nemám z nej žiaden profit).Podpis mi bol zmenený s tým,že reklama do podpisu nepatrí.
Už dávno som mal v podpise obrázok,stalo sa že mi ja ten bol zamietnutý.
Odôvodnenie,že do podpisu nepatrí.
Zarazilo ma to,veď tržnica je 95% WAREZ,kde som prispel podstatnou časťou jej obsahu.Táto rozpoltenosť,kde cenzori ako v Hlave 22 hovoria čo ešte ano – a čo ešte nie.Tak ako ste si mnohí všimli nelegálny obsah ktorý som do Tržnice pridal som komplet zmazal.
Mazanie-presúvanie príspevkov je mimo môjho chápania a pochopenia a preto vás páni cenzori žiadam o zmazanie VŠETKYCH MNOU PRIDANÝCH PRÍSPEVKOV na obnovu.sk, aj tak sú všetky mimo tému,tak to cítim dnes.
Už nemienim ,ani nechcem sem prispievať,ak niekto chce nick asomtam tak jeho heslo je asomtam.
Prajem Vám veľa dobrých príspevkov k téme,a málo dôvodov na cenzúru.
PS: Bol som tu a už som tam asomtam -
Obrovský morálny problém slovenských múzei je spôsob nadobudnutia časti zbierkového fondu:
„Aby s nákladom čo najmenším sa docielil čo najväčší výťažok“
Poštátňovanie umeleckých predmetov z majetku Židov a ich prevod do štátnych zbierok v období Slovenskej republiky 1939–1945.
Tieto nalúpené predmety s hrdosťou múzeá vystavujú…http://www.pamiatky.sk/pamiatky/data/File/ARCHIV/informator%2043_2010.pdf
-
Kreslič kreslil s istotou z viacerých polôh,ktoré nemali ani rovnakú vzdialenosť od hradu a ani výšku.Jozef vie čo píše.Keby sa obrázok rozdelil na časti,podľa toho odkiaľ ktorá kreslená a následne by sa “napasoval” každý presne a propočne tak by vzniko čosi ako čiastočne panprámatický pohľad,
Neviem či som sa vyjadril tak,aby ma niekto pochopil. -
Kto pozerá túto televíziu,tak pochopí že tie rozvášnené masy nezastaví nič.
Pamiatky sú totálne ohrozené,a na rade by malo byť jedine UNESCO,lebo táto revolúcia zničí nenávratne množstvo histórie ľudstva.
Doporučujem Live Stream (v pravo hore) ,a čítanie cez Google Chrome s automatickým prekladom textov.(IE nemôže získať prístup)
http://english.aljazeera.net/indepth/spotlight/anger-in-egypt/ -
-
§xy
oprávnenia a povinnosti poskytovateľaTen kto je oprávnený sprístupňovať zbierky formou stálych expozícií,dlhodobých, krátkodobých a putovných výstav,publikačnú činnosť a edičnú činnosť, iných odborných, výchovno-vzdelávacích a prezentačných aktivít na zabezpečenie primeraného sprístupnenie zbierkových predmetov
1)Je povinny
a)zabezpečiť zbierky degradačným vplyvom učinkov svetla svetla na zbierku
b)zabezpečiť zbierky primeráným spôsobom proti odsudzeniu
c)uzatvoriť zmluvu o poistení zbierky počas trvania sprístupnenia
d)…
e)…2)Je oprávnený:
a)na zabezpečenie vplyvov podľa odseku 1 písmena a zakázať zbierky fotografovať s bleskom,scanovať,alebo iným spôsobom vystavovať nepriaznivým svetelným vlyvom,
zákaz musí predpísaným spôsobom vyznačiť na mieste spristupnenej zbierky a upovedomiť návštevníka pred zakúpením vstupenky do miesta sprístupnenej zbierky
b)Za dohodnutý poplatok ,ktorý je v minimálnej váške yx€,ktorý sa stáva príjmom majiteľa zbierky,
o ktorom vidá potvrdenie,ktoré sa nepovažuje za vstupenku.
c)vykázať z miesta spristupnenie zbierky toho kto svojím správaním porušuje zákaz vydaný podľa bodu a tohto odstavca, alebo ruší svojím správaním ostatných návštevníkov sprístupnenej zbierky.
d…Zákon musí byť preto aby si každý nerobil čo uzná za vhodné,peniaze za fotenie nie sú vstupným a preto nemôže byť za ne vstupenku,ale príjmový pokladničný blok.
….takto to vidím ja obyčajný človek z ľudu…. -
novela môjho zákona
za slovo predmetov :
sa doplnia slová JE OPRÁVNENÝ: -
Zákon nezakazuje ale určuje povinnosti zo zákona, všetko ostatné je nad rámec.
výklad tohoto:
(2) Odborná správa zabezpečuje odborné spracovanie, vedecké zhodnotenie, komplexnú ochranu a primerané sprístupnenie zbierkových predmetov v múzeu alebo v galérii.
určite nehovorí o možnosti udelenia zákazu múzeom.Chýba asi takéto čosi:
Ten kto je oprávnený sprístupňovať a zbierky formou
stálych expozícií,dlhodobých, krátkodobých a putovných výstav,publikačnej činnosti a edičnej činnosti, iných odborných, výchovno-vzdelávacích a prezentačných aktivít,je oprávnený:na zabezpečenie primeraného sprístupnenie zbierkových predmetov :
a)zakázať …..
b)povoliť za poplatok… -
Rozmenene na drobne, keby sme vyhoveli Asomtamovi v jeho pachteni po fotografiach, jeho by sme potesili, ale keby bolo Asomtamov vela, na tych poslednych by zostali len znicene zbierky. A to je cele, my aby sme degradacne vplyvy obmedzili, selektujeme, obmedzujeme.
Vaše argumenty sú proti fotografovaniu smiešne,jedine Mázoslav má z časti pravdu,ale on hovorí
“mnohé zbierkové predmety ako obrazy znesú len istú dávku svetla”
tak tieto mnohé predmety chráňte Zákaz (prosba-vysvetlenie) používať blesk .
Ak existuje zakonný dôvod na zákaz (existencia takejto zákonnej normy),tak ju vstupe do múzea uvedte.Ak sa v múzeu neplatí zákon zákazu fotografovania,žiadajte iniciujte tento zákaz!!!Toto ja považujem za ochranu zbierkováho fondu -ZÁKON.Ja zákony rešpektujem,nerešpektujem svojvôľu (aj keby z dobrým úmyslom) ***** vo funkcii.
Rozmenené na celé:Najlepšia ochrana je predmety nevystavovať vôbec.
Vy svoj pocit že jediný kapitál,ktorý máte máte výhradné právo predávať fotografickú reprodukciu,mysliac si že na zbierkové predmety máte cečko v krúžku,čo korešponduje aj s vašími názormi.Koĺko múzeí v kapitalistickej cudzine nedovolí fotiť?Aj tam sa niekedy nájdu,ale …
Keby boli nafotené zbierkové fondy a ja ako idiot by som nemusel strácať čas zdlhavým spôsobom ako z bleskom odfotiť v sklenej vitríne exponáty bez odlesku,tak kto by si na tom prilepšil?Keby len múzeum,ale aj fotograf ktorý bude najpravdepodobnejšie zamestnanec múzea.Alebo sa mýlim? -
Sasha,dúfam že nie si riaditeľ múzea(ale tebe by som to doprial ).
Keby múzea naozaj zverejnili fotografie exponátov na svojích stránkach v rozlíšení pre web,nie pre tlač komu by to ublížilo?
Žiaľ moja nekvalitná fotka je spravidla lepšia ako to čo múzeum na webe má.A tak si fotím,a bojujem s moletnejšími staršími vykonávateľkami Napoleónových zákazov.Občas musí Napoléon sám dojsť,vyhrážať sa mi dokonca aj násilím požadujúc zmazanie nafoteného.
Niekedy mám pocit,že všetky štátom platené inštitúcie ,či školy alebo aj múzea sú zakonzervované socialistické vzory správania,spôsob myslenia i metódy práce ,mnohé nepochopili,že vonku zúri kapitalizmus.
Kedže mi problematika múzei nieje až tak blízka už sa nebudem miešať do vašho v podstate úplne profesionálneho odborne zameraného dialógu.
Prajem múzeám veľa peňazí a spokojných návštevníkov .