asomtam
Forum Replies Created
-
-
či by kúpili? Pochybujem, podľa mňa majú len obrazy z “prvej ruky”.Vážený byť môže, ale či je aj predávaný? Veď začínajúci neznámyautor predáva drahšie, ako bol ponúkaný jeho obraz.
——————————–
Mňa fascinuje, ako nejaký -nacletý vyscálek najde nejakú zaujímavosťz na bazoši, a chce radu koľko za to dať. Veď, ak by mu mal niekto dať radu, môže na tom sám zarobiť…Bazos nájde každý. Opakuje sa to tu dookola…
Bazoš “obchodníci s umením a starožitnosťami” majú v merku. Čo sa oplatí kúpiť je v momente predané.
————————-
Ozvyte sa občania!
Kúpim staré obrazy, sošky, veci zo striebra, staré nábytky. staré duchy, staré počítače, práčky, zváračky, staré káble.
Ozvyte sa občania, platím v hotovosti.
-
-
viem, ZÁVAŽÍE, ale keď to tu zdochlo, tak netreba hneď prezradiť výsledok
http://aukro.cz/lotova-zavazi-prastara-mosazna-d151-i4490872838.html
-
baronvonschnitzel, na obnove sú ÚŽASNÍ ľudia, jeden s nich je aj docent, ktorí sa zadarmo a nezištne podelia o svoje aj profesionálne znalosti.
Neviem, kto si, a ani to veieťr nepotrebujem, ale rád by som vedel, čím si obohatil “internet”ty, okrem otázok.
Snáď, keď výzvu vládneš ostane po tebe tutoriál, ako rozobrať, zložiťkrasny pisaci stroj.
-
Kolektivně zpracované pomůcky Početní sekce I. stupně Reformní komise Školy vysokých studií
pedagogických v Praze.
Výklad k početním testům pro 5. a 6. postupný ročník.
1. VŠEOBECNÉ POZNÁMKY. Po pěti letech práce na reformní škole I. stupně vydáváme tento
druhý opravený soubor početních testů, jež jsou určeny pro 5. a 6. postup, roč. normálních i pokusných
škol. Hodí se k novým (i podrobným) osnovám z r. 1933 í k návrhu osnov podle spisu „Počty
na škole I. stupně” (vydal Bakulův ústav). Při sestavování testů přihlíželi autoři zvláště k podrobnému
reformnímu plánu ve jmenovaném spise, ale také k předpokládanému učebnému úkolu
v počtech podle „Mladého počtáře”, kolektivně sepsané pracovní početnice „Početního sdružení”
a „Početní sekce”, podle učebnic Kozákových-Ročkových přepracovaných, Matolínových i všech
systémů na škole II. stupně (postupu autorů všech učebnic, zvláště pracovních početnic autorů:
Komárka-Mráze-Svatoše, Vlčka,-Rakušana atd., „Počtářova díla” Zlámalova a individuálních reformních
plánů komenií)..
2. ÚČEL TESTU. Testy jsou sestaveny tak, aby jimi bylo možno
v 5. postupném ročníku:
a) zjistit, jak ovládá žactvo jednotlivé početní výkony z nižších tříd před opakováním, doplněním
a uzavřením určité partie početní látky v 5. školním roce,
b) resp. vyzkoušeti žactvo po dokončeni určitého oddílu a zjistit, jak vyhovuje žactvo úkolu obecné
školy před odchodem na školu II. stupně,
a v 6. postupném ročníku:
c) zjistit u žactva, novému učiteli nebo profesoru vesměs neznámého, do jaké míry ovládá mechanické
počty, úsudek i základy měřictví (pokud jsou uloženy 1.—5. školnímu roku), před probíráním nového
učiva jednotlivých početních partií v I. ročníku měšťanských škol, diferencovaných pokusných škol
II. stupně a středních škol všech typůPretože sa jedná o 34 (strán testov, návodu, výkladu) môžeš si test stiahnuť:
http://uloz.to/x7FU7U6N/pocetni-testy-pro-5-a-6-postupny-rocnik-pdf
-
a ešte jeden Štefánik
Pochod generála Štefánika: pre klavír a spev
Ferko V Brezovský
-
Hromadná skúška inteligencie. Podľa Dr. Joz. Váňu.
-
LEVNÝ VÁNOČNÍ PRODEJ OD 13. LISTOPADIM”)© 24. PROSINCE 1933
-
K R A J I N S K Ý Ú R A D O C H R A N Y P R Á CE
PSYCHOTECHNICKÝ ÍJSTAV V BRATISLAVE
TEST A r. (1946)