-
Historická stanice v Ústí na Orlicí
Podporte peticiu za zachovanie krásnej hist. stanice v Ústí na Orlicí. MK CR odmietlo stanicu vyhlasit za chranenu pamiatku, napriek tomu, ze to navrhuju regionalni i "celostatni"pamiatkari, lebo navrh prisiel vraj neskoro. Teda v case, ked investor mal uz spracovanu PD na uzemne rozhodnutie o novostavbe. MK CR modernizaciu stanice povazuje za vyssi verejný zaujem ako zaujem ochrany jej pamiatkovach hodnot. http://www.stop-demolici.wz.cz/ KDO URČUJE VEŘEJNÝ ZÁJEM? INVESTOŘI? PANE MINISTŘE JEHLIČKO, NEOPAKUJTE CHYBY SVÉHO MINISTERSTVA JAKO V KAUZE KOMUNA PŘEROV! ČECHÁČKOVSTVÍ NEZNÁ HRANIC! NĚKTEŘÍ OBČANÉ OUSTÍ MAJÍ JIŽ S ČD,a.s. DOHODNUT ODBĚR TRÁMŮ A CIHEL. CO K TOMU DODAT? ;( Vítám zde všechny, kterým není okolní svět lhostejný, vítám zde všechny spoluobčany, patrioty, fandy železniční historie a milovníky architektury. Tento web má jediný cíl: zachránit budovu ústeckoorlického, tzv. Nového nádraží před plánovanou demolicí. Na místě této budovy má stát kolejiště. Důvodem k demolici je výstavba transevropské železniční sítě, kdy má dojít k tzv. narovnání kolejiště a stavby nové nádražní budovy na protější straně – ke Kerharticím. Podle aktuálních informací byla demolice stávající budovy přesunuta z konce roku 2009 na rok 2010. Ještě je čas na změnu! EXISTUJE ZPRACOVANÝ NÁVRH MODERNIZACE TRATI SE ZACHOVÁNÍM STÁVAJÍCÍ BUDOVY! PROČ NENÍ REALIZOVANÝ? Mnoho občanů považuje demolici této krásné a nejen na ústeckoorlicku ojedinělé stavby za nešťastnou. „Úroveň společnosti se projeví v jejím vztahu k lidem, kteří jí nic nepřinesou, nebo k památkám, které již nemohou sloužit svému účelu. Nádražní budova je jako stará babička. Již nepřináší statky a je poznamenaná věkem. Tak ji zbouráme. To je skandální!“ VYJÁDŘETE SVÝM PODPISEM V ONLINE PETICI SVŮJ NESOUHLAS S TÍMTO NEVRATNÝM KROKEM! Svojí iniciativou nechci komplikovat modernizaci železniční sítě. Chci, v souladu s mravními principy, dosáhnout toho, aby hlas občanů zazněl jednotně a příslušné orgány hledaly alternativu záměru Jsem přesvědčen(a), že demolice starých budov ve jménu pokroku a rozvoje nepatří do moderní evropské společnosti 21.století. Tímto zainteresované orgány, majitele objektu a investora vyzývám k projednání alternativní možnosti záchrany budovy pro příští generace. PETICE JE ZPROVOZNĚNA OD 14.10. DNE 3.11., TEDY ZA 20 DNÍ PO SPUŠTĚNÍ BYLO PODEPSÁNO 7.000 PROTESTUJÍCÍCH! TATO PETICE JE OJEDINĚLÁ NEJEN POČTEM PODEPSANÝCH, ALE I SNAHOU DOKÁZAT NEMOŽNÉ – ZABRÁNIT SCHVÁLENÉMU PLÁNU DEMOLICE NÁDRAŽNÍ BUDOVY. VĚŘÍM, ŽE SPOLEČNĚ DOKÁŽEME ZACHRÁNIT TUTO PŘEKRÁSNOU STAVBU. V NADĚJI, MARTIN J. KADRMAN Podporte peticiu za zachovanie krásnej hist. stanice v Ústí na Orlicí. MK CR odmietlo stanicu vyhlasit za chranenu pamiatku, napriek tomu, ze to navrhuju regionalni i "celostatni"pamiatkari, lebo navrh prisiel vraj neskoro. Teda v case, ked investor mal uz spracovanu PD na uzemne rozhodnutie o novostavbe. MK CR modernizaciu stanice povazuje za vyssi verejný zaujem ako zaujem ochrany jej pamiatkovach hodnot.
http://www.stop-demolici.wz.cz/
KDO URČUJE VEŘEJNÝ ZÁJEM? INVESTOŘI? PANE MINISTŘE JEHLIČKO, NEOPAKUJTE CHYBY SVÉHO MINISTERSTVA
JAKO V KAUZE KOMUNA PŘEROV!ČECHÁČKOVSTVÍ NEZNÁ HRANIC! NĚKTEŘÍ OBČANÉ OUSTÍ MAJÍ JIŽ S ČD,a.s. DOHODNUT ODBĚR TRÁMŮ A CIHEL.
CO K TOMU DODAT? ;(Vítám zde všechny, kterým není okolní svět lhostejný, vítám zde všechny spoluobčany, patrioty, fandy železniční historie a milovníky architektury.
Tento web má jediný cíl: zachránit budovu ústeckoorlického, tzv. Nového nádraží před plánovanou demolicí.
Na místě této budovy má stát kolejiště. Důvodem k demolici je výstavba transevropské železniční sítě, kdy má dojít k tzv. narovnání kolejiště a stavby nové nádražní budovy na protější straně – ke Kerharticím.
Podle aktuálních informací byla demolice stávající budovy přesunuta z konce roku 2009 na rok 2010. Ještě je čas na změnu!EXISTUJE ZPRACOVANÝ NÁVRH MODERNIZACE TRATI SE ZACHOVÁNÍM STÁVAJÍCÍ BUDOVY! PROČ NENÍ REALIZOVANÝ?
Mnoho občanů považuje demolici této krásné a nejen na ústeckoorlicku ojedinělé stavby za nešťastnou.
„Úroveň společnosti se projeví v jejím vztahu k lidem, kteří jí nic nepřinesou, nebo k památkám, které již nemohou sloužit svému účelu. Nádražní budova je jako stará babička. Již nepřináší statky a je poznamenaná věkem. Tak ji zbouráme. To je skandální!“
VYJÁDŘETE SVÝM PODPISEM V ONLINE PETICI SVŮJ NESOUHLAS S TÍMTO NEVRATNÝM KROKEM!
Svojí iniciativou nechci komplikovat modernizaci železniční sítě. Chci, v souladu s mravními principy, dosáhnout toho, aby hlas občanů zazněl jednotně a příslušné orgány hledaly alternativu záměru
Jsem přesvědčen(a), že demolice starých budov ve jménu pokroku a rozvoje nepatří do moderní evropské společnosti 21.století.
Tímto zainteresované orgány, majitele objektu a investora vyzývám k projednání alternativní možnosti záchrany budovy pro příští generace.
PETICE JE ZPROVOZNĚNA OD 14.10. DNE 3.11., TEDY ZA 20 DNÍ PO SPUŠTĚNÍ BYLO PODEPSÁNO 7.000 PROTESTUJÍCÍCH! TATO PETICE JE OJEDINĚLÁ NEJEN POČTEM PODEPSANÝCH, ALE I SNAHOU DOKÁZAT NEMOŽNÉ – ZABRÁNIT SCHVÁLENÉMU PLÁNU DEMOLICE NÁDRAŽNÍ BUDOVY. VĚŘÍM, ŽE SPOLEČNĚ DOKÁŽEME ZACHRÁNIT TUTO PŘEKRÁSNOU STAVBU.
V NADĚJI, MARTIN J. KADRMAN
Log in to reply.