aktivita diskusia Starožitnosti a zbierky Staré učebnice

  • asomtam

    Member
    28. júna 2014 at 10:30

    Test obecní ineligence

  • asomtam

    Member
    28. júna 2014 at 11:10

    Náčrtník

  • asomtam

    Member
    28. júna 2014 at 11:30

    K R A J I N S K Ý Ú R A D O C H R A N Y P R Á CE
    PSYCHOTECHNICKÝ ÍJSTAV V BRATISLAVE
    TEST A r. (1946)

  • asomtam

    Member
    28. júna 2014 at 12:11

    Hromadná skúška inteligencie.  Podľa Dr. Joz. Váňu.

  • asomtam

    Member
    29. júna 2014 at 12:16

    Kolektivně zpracované pomůcky Početní sekce I. stupně Reformní komise Školy vysokých studií

    pedagogických v Praze.

    Výklad k početním testům pro 5. a 6. postupný ročník.
    1. VŠEOBECNÉ POZNÁMKY. Po pěti letech práce na reformní škole I. stupně vydáváme tento
    druhý opravený soubor početních testů, jež jsou určeny pro 5. a 6. postup, roč. normálních i pokusných
    škol. Hodí se k novým (i podrobným) osnovám z r. 1933 í k návrhu osnov podle spisu „Počty
    na škole I. stupně” (vydal Bakulův ústav). Při sestavování testů přihlíželi autoři zvláště k podrobnému
    reformnímu plánu ve jmenovaném spise, ale také k předpokládanému učebnému úkolu
    v počtech podle „Mladého počtáře”, kolektivně sepsané pracovní početnice „Početního sdružení”
    a „Početní sekce”, podle učebnic Kozákových-Ročkových přepracovaných, Matolínových i všech
    systémů na škole II. stupně (postupu autorů všech učebnic, zvláště pracovních početnic autorů:
    Komárka-Mráze-Svatoše, Vlčka,-Rakušana atd., „Počtářova díla” Zlámalova a individuálních reformních
    plánů komenií)..
    2. ÚČEL TESTU. Testy jsou sestaveny tak, aby jimi bylo možno
    v 5. postupném ročníku:
    a) zjistit, jak ovládá žactvo jednotlivé početní výkony z nižších tříd před opakováním, doplněním
    a uzavřením určité partie početní látky v 5. školním roce,
    b) resp. vyzkoušeti žactvo po dokončeni určitého oddílu a zjistit, jak vyhovuje žactvo úkolu obecné
    školy před odchodem na školu II. stupně,
    a v 6. postupném ročníku:
    c) zjistit u žactva, novému učiteli nebo profesoru vesměs neznámého, do jaké míry ovládá mechanické
    počty, úsudek i základy měřictví (pokud jsou uloženy 1.—5. školnímu roku), před probíráním nového
    učiva jednotlivých početních partií v I. ročníku měšťanských škol, diferencovaných pokusných škol
    II. stupně a středních škol všech typů

    Pretože sa jedná o 34 (strán testov, návodu, výkladu) môžeš si  test stiahnuť:

    http://uloz.to/x7FU7U6N/pocetni-testy-pro-5-a-6-postupny-rocnik-pdf

Page 2 of 2

Log in to reply.

Začiatok diskusie
0 of 0 odpovede/odpovedí June 2018
Súčasnosť